středa 31. října 2012
Akce družiny - říjen 2012
Celý měsíc probíhal projekt „O ZVÍŘÁTKÁCH"
4.10. proběhlo sportovní odpoledne k projektu v tělocvičně školy, děti se pobavily při netradičních úkolech.
12.10. byl pro děti připraven ZVÍŘECÍ BÁL, kdy si každý mohl přinést masku a kostým oblíbeného zvířátka a zatančit si.
16.10. se děti zúčastnily zábavné show s malými pejsky na školním hřišti a sledovaly jejich legrační vystoupení s rekvizitami.
Celý měsíc probíhala výtvarná soutěž : MŮJ MAZLÍČEK
Při vědomostní soutěži "MOUDRÁ SOVA" si děti zopakovaly, co již vše znají a vědí o přírodě a zvířátkách
sobota 27. října 2012
Týdenní plán 23. 27.10 - 2.11.2012
2. A Jméno: _________________
Co tě čeká ve škole
|
Domácí příprava
| |
Český jaz.
|
Český jazyk – učebnice: do str. 41
- slohové úkoly
- procvičování abecedy
Čítanka:
Čtení do str. 39
- obrázkové čtení
- přísloví
- rozšiřování slovní zásoby
- rýmy
- rébusy, hádanky, přesmyčky
Písanka:
Do str. 30
|
DCV :
1. – str. 35/cv. 13 seřaď podle abecedy první 3 řádky a napiš
2. – str. 40/cv. 4 a) – podle vzoru,b),c) -podtrhni podle pravítka zelenou gelovkou nebo pastelkou
Čítanka – do str. 39 – čtení s porozuměním (Ptejte se na obsah přečteného, vyhledávejte klíčová slova v textu, nechte převyprávět vlastními slovy text…)
Číst,číst,číst!!!
Psaní – učit se kontrolovat vlastní práci (zbytěčné chyby v přepisu)!
|
Matematika
|
Pracovní sešit:
Sčítání a odčítání s výsledkem 14
- názorné manipulační činnosti
- počítání na počítadle
- znázorňování s vyznačením desítky
- rozklad čísel
- slovní úlohy
|
DCV:
- označená cvičení v PS
- Svět tvarů a čísel – zapíšeme si aktuálně do notýsku
Při řešení slovních úloh děláme:
1. Zápis slov. úlohy (klíčové
údaje)
2. Znázornění – puntíky
3. Příklad
4. Odpověď – odpovídáme slovy
z otázky
|
Prvouka
|
Pracovní list:
Str. 10, 11
Prvouka – učebnice:
Zelenina a její druhy – str. 14
- listová
- košťálová
- cibulová
- plodová
- kořenová
Stavba těla rostlin, funkce jednotlivých částí rostlin
|
Učivo zůstává z minulého týdne.
|
Výtv.vých.
+
Prac.čin.
|
Podzimní strom - dokončení
| |
Poznámky
|
ü Divadla rozmanitostí - v pondělí 29. 10. na představení: Ať žijí duchové!
Půjdeme od 9. h, cena 50 Kč zůstává, děti si vezmou učivo na poslední dvě vyučovací hodinya svačinu.
Žáci, kteří do divadla nepůjdou, se budou učit v jiné třídě (vezmou si učivo dle rozvrhu).
ü Celoškolní projekt „S u p e r h v ě z d y“- děti si vybraly tyto osobnosti: K. Gotta a B. Špotákovou – mají shromažďovat materiály, obrázky, informace…v rámci tř. schůzek proběhne prezentace jejich práce.
Předem děkuji za spolupráci, pomoc dětem.
Mlatečková
|
Nakresli obrázek ke knize, kterou máš nejraději:
Název knihy: ____________________________________________________
Autor: ____________________________________ (Kdo je autor? Nevíš-li, poraď se s rodiči.)
Ilustrace: ________________________________ (Kdo je ilustrátor? Nevíš-li, poraď se s rodiči.)
pondělí 22. října 2012
Týdenní plán 22. - 26. 10. 2012
2. A Jméno: _________________
Co tě čeká ve škole
|
Domácí příprava
| |
Český jaz.
|
Český jazyk – učebnice: do str. 36 – Abeceda
- naučit se zpaměti abecedu (básnička Abeceda)
- učit se prakticky využívat abecedu, např. vyhledávání ve slovníku, v telefonním seznamu…apod.
Čítanka:
Čtení do str. 36
Písanka:
Do str. 25
|
DCV :
1. – Básnička Abeceda (z plánu)
zpaměti – na středu
Čítanka – do str. 29 – čtení s porozuměním (Ptejte se na obsah přečteného, vyhledávejte klíčová slova v textu, nechte převyprávět vlastními slovy text…)
Číst,číst,číst!!!
Psaní – učit se kontrolovat vlastní práci (zbytěčné chyby v přepisu)!
|
Matematika
|
Pracovní sešit:
Sčítání a odčítání s výsledkem 13
- názorné manipulační činnosti
- počítání na počítadle
- znázorňování s vyznačením desítky
- rozklad čísel
- slovní úlohy
|
DCV:
- označená cvičení v PS
- Svět tvarů a čísel – zapíšeme si aktuálně do notýsku
Při řešení slovních úloh děláme:
1. Zápis slov. úlohy (klíčové
údaje)
2. Znázornění – puntíky
3. Příklad
4. Odpověď – odpovídáme slovy
z otázky
|
Prvouka
|
Pracovní list:
Str. 10, 11
Prvouka – učebnice:
Zelenina a její druhy – str. 14
- listová
- košťálová
- cibulová
- plodová
- kořenová
Stavba těla rostlin, funkce jednotlivých částí rostlin
|
DCV: na 22. 10.
Přinést 2 druhy ovoce nebo zeleniny (pokud možno rozmanité, budeme ochutnávat, poznávat …)
|
Výtv.vých.
+
Prac.čin.
|
Podzimní strom
| |
Poznámky
|
ü Divadla rozmanitostí - v pondělí 29. 10. na představení: Ať žijí duchové!
Půjdeme od 9. h, cena 50 Kč zůstává, děti si vezmou učivo na poslední dvě vyučovací hodinya svačinu.
Žáci, kteří do divadla nepůjdou, se budou učit v jiné třídě (vezmou si učivo dle rozvrhu).
ü Celoškolní projekt „S u p e r h v ě z d y“- děti si vybraly tyto osobnosti: K. Gotta a B. Špotákovou – mají shromažďovat materiály, obrázky, informace…v rámci tř. schůzek proběhne prezentace jejich práce.
Předem děkuji za spolupráci, pomoc dětem.
ü 25. a 26. 10. – podzimní prázdniny J
Mlatečková
|
Básnička:
A B E C E D A
A, B, C, D, muška jede !
Nasedla si na šneka,
cesta bude daleká.
E, F, G, H, brouček běhá.
Vyběhne až na kopec,
je to brouček sportovec.
CH, I, J, K, kdo tu čeká?
Pavouk křižák se sítí,
mouchu ale nechytí.
L, M, N, O, obsazeno!
Nastupujte, sousede,
další vlak už nejede!
P, R, S, T, odpovězte:
Kdo se schoval pod klobouk?
Je to muška, nebo brouk?
U, V, Z, jedí med.
Až ho snědí skleničku,
budou papat kašičku.
(Vedle básničky nakresli ilustraci k ní…)
Prostor pro dotazy, sdělení:
čtvrtek 18. října 2012
Den pro neziskovky
Fotografie z vystoupení tanečního kroužku, pod vedením Lízy Kržkové, v OC Central Most
najdete zde
úterý 16. října 2012
Máme rádi zvířata
V rámci projektu
"Máme rádi zvířata"
navštívil družinu 16.10. 2012 pan Václav Gartner a jeho cvičení grifonci: Inna, Akim,Bonnie, Hera
neděle 14. října 2012
Týdenní plán 15. - 19.10.2012
2. A Jméno: _________________
Co tě čeká ve škole
|
Domácí příprava
| |
Český jaz.
|
Český jazyk – učebnice: do str. 31 - zůstává
Umíme napsat všechna písmenka
Slohové úkoly
Vlastní jména osob a zvířat
Čítanka:
Čtení do str. 29
Písanka:
Do str. 21
|
DCV :
1. – str. 26/cv. 3 – napiš do řádků pod sebe
2. – str. 27/ cv. 4
Čítanka – do str. 29 – čtení s porozuměním (Ptejte se na obsah přečteného, vyhledávejte klíčová slova v textu, nechte převyprávět vlastními slovy text…)
Číst,číst,číst!!!
|
Matematika
|
Pracovní sešit:
Přechod přes desítku – do str. 21
- názorné manipulační činnosti
- počítání na počítadle
- znázorňování s vyznačením desítky
- rozklad čísel
- slovní úlohy
- sčítání a odčítání do 12
- str. 21 – kontrolní cvičení
|
DCV:
- označená cvičení v PS
- Svět tvarů a čísel – zapíšeme si aktuálně do notýsku
|
Prvouka
|
Pracovní list:
Str. 7/cv. 5
Prvouka – učebnice:
Živočichové ve volné přírodě
- savci - ptáci - hmyz
|
Umět popsat jednotlivé skupiny živočichů.
|
Výtv.vých.
+
Prac.čin.
|
Podzimní slunce
|
(5 – 7)
|
Poznámky
|
ü Změna - do Divadla rozmanitostí půjdeme v pondělí 29. 10. na představení
Ať žijí duchové!
Půjdeme od 9. h, cena zůstává, děti si vezmou učivo na poslední dvě vyučovací hodiny
a svačinu.
Vstupné: 50 Kč
Žáci, kteří do divadla nepůjdou, se budou učit v jiné třídě (vezmou si učivo dle rozvrhu).
ü Po dohodě s několika rodiči je termín ŠvP odložen na jaro!!!
ü Kroužek keramiky bude pro žáky naší třídy ve středu od 12:30 do 13:15 hod! – až od listopadu – podle počtu přihlášených (platících) dětí.
ü Fotbal (kroužek) – změna: pátek 13:45 – teplé oblečení na hřiště!
ü Celoškolní projekt „S u p e r h v ě z d y“- děti si vybraly tyto osobnosti: K. Gotta a B. Špotákovou – mají shromažďovat materiály, obrázky, informace…v rámci tř. schůzek proběhne prezentace jejich práce.
Předem děkuji za spolupráci, pomoc dětem.
Mlatečková
|
Vyhodnocení sběru – září 2012
1. místo: Matěj Zoubek (180 kg)
Úkoly pro volnou chvíli:
Doplň:
Mé jméno je: _____________________ Příjmení: __________________________________
Narodil/-a jsem se: ______________________Svátek mám: _______________________
Maminka se jmenuje: ____________________ Tatínek se jmenuje:___________________
Naše adresa:________________________________________________________________
( To vše bys měl/-a umět nejen napsat, ale i znát. Pokud neumíš, nauč se to ! )
Prostor pro vzkazy, návrhy, nápady ...
__________________________________________________
neděle 7. října 2012
Vzkaz pro rodiče
Na úterý si děti přinesou: malou zavařovací sklenici s různými plody podzimu - s víčkem.
Kdo má barvy na sklo, může si též donést…
Některé děti vytrvale nevracejí týdenní plány - nezapomínejte!! Mění se nový plán za starý!!
Do divadla se jde až v listopadu - 8.11.2012 !!
Týdenní plán 8. - 12. 10. 2012
2. A Jméno: _________________
Co tě čeká ve škole
|
Domácí příprava
| |
Český jaz.
|
Český jazyk – učebnice: do str. 31
Umíme napsat všechna písmenka
Slohové úkoly
Vlastní jména osob a zvířat
Pozorně čteme
Čítanka:
Čtení do str. 27
Písanka:
Do str. 17
|
DCV :
1. – str. 19/cv. 2
2. – str. 26/cv. 3 – napiš do řádků pod sebe
Čítanka – do str. 27 – čtení s porozuměním (Ptejte se na obsah přečteného, vyhledávejte klíčová slova v textu, nechte převyprávět vlastními slovy text…)
Číst,číst,číst!!!
|
Matematika
|
Pracovní sešit:
Přechod přes desítku – do str. 19
- názorné manipulační činnosti
- počítání na počítadle
- zakreslování do kostičkovaného sešitu
- znázorňování s vyznačením desítky
- rozklad čísel
- slovní úlohy
- sčítání a odčítání do 12
|
DCV:
- označená cvičení v PS
- Svět tvarů a čísel – zapíšeme si aktuálně do notýsku
|
Prvouka
|
Pracovní list:
Podzim
Části těla zvířat
Prvouka – učebnice:
Živočichové ve volné přírodě
|
DCV: Nauč se básničku z prac. listu/cv. 5 a vypracuj cv. 7.
Prac. listy budou děti nosit domů vždy 2 (jeden dodělaný – „starý“ + jeden nový, aktuální – na procvičování učiva), postupně budou „staré“ ukládány ve škole v deskách – „portfoliu“.
|
Výtv.vých.
+
Prac.čin.
|
Podzimníček
|
Na úterý přinést: malou zavařovací sklenici s různými plody podzimu, s víčkem
Kdo má barvy na sklo, může si přinést…
|
Poznámky
|
ü 8. 11. - půjdeme do Divadla rozmanitostí na představení Saxána. Půjdeme od 9.h, děti si vezmou jen vše na AJ a svačinu.
Vstupné: 50 Kč mohou děti nosit.
ü Po dohodě s několika rodiči je termín ŠvP odložen na jaro!!!
ü Kroužek keramiky bude pro žáky naší třídy ve středu od 12:30 do 13:15 hod!
Mlatečková
|
Prostor pro vzkazy, návrhy, nápady ...
____________________________________
Úkoly pro volnou chvíli:
Doplňte velká písmena a potom napište jména dětí na linky:
__vana, __akub, __artin, __lávek, __avlína, __lára, __avel, __oman,
__lanka, __deněk, __ereza, __iří, __adek, __uzana, __liška, __avid, __ndra,
__leš, __ašek, __lina, __oňa
Chlapci:
___________________________________
___________________________________
Dívky:
___________________________________
___________________________________
Doplň jména:
_________ je nejlepší počtář. _________ umí pěkně cvičit.
_________ nejlépe čte. _________ je můj kamarád/má kamarádka.
Slož co nejvíce jmen ze slabik a napiš je:
LÍ
|
PA
|
REL
|
KA
|
ŘÍ
|
GA
|
JI
|
OL
|
VEL
|
DA
|
I
|
JI
|
___________________________________
___________________________________
___________________________________
___________________________________
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)