2.
A Jméno:
_______________
Co
tě čeká ve škole
|
Domácí
příprava
|
|
Český jazyk
|
- Význam slov,
vyprávění
- Vlastní jména
osob a zvířat, měst a obcí, hor
a řek
- Abeceda
- Druhy vět
- Slovo, význam
slov
- Slabika, dělení
slov
- Samohlásky, dvojhlásky
- Práce na
multimediální tabuli
- Souhlásky,
slabikotvorné souhlásky
- I,í/y,ý po
souhláskách
- Slabičná a
hlásková stavba slov s „ě“
Český
jazyk – učebnice: do str. 128 -
dokončení
- Co
jsme se naučili – od str. 125
Čítanka:
Čtení do str. 125
- čtení s porozuměním – ověřování porozumění textu
- básnička zpaměti – ke Dni matek
Písanka:
- 2. díl
|
DCV :
1. DCV: str. 126/cv. 8 - napiš
2. DCV: do 9. 5. (čtvrtek) - naučit se zpaměti básničku pro maminku
– čítanka str. 125/Srdce pro
maminku
|
Matematika
|
Aplikace učiva 1.třídy
Soutěže a hry
Sčítání a
odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Zápis slovní
úlohy
Matematická
terminologie – str. 41
Matematické hry
Sčítání a
odčítání desítek do 100
Řešení příkladů
se závorkami
Sčítání a
odčítání do 100 s přechodem desítky
Geometrie
Pracovní
sešit 2. díl:
- Příprava na násobení, násobky dvou
- str. 39 - 41
|
DCV:
1. DCV: naučit se násobky dvou zpaměti
2. DCV: označená cvičení v PS
|
Prvouka
|
Prvouka
– učebnice:
- str. 50 – 51
- str. 54 – náměty k opakování (otázky 1 – 20)
Pracovní
list:
- na procvičování učiva
|
DCV: přinést kytičku, travičku – ukázku jarních rostlin (může být
vylisovaná)
|
Výtv. vých.
+
Prac. čin.
|
Motýl
- malování temperami
- využití otiskování barev
pro osově souměrné obrázky
- kombinace různých
výtvarných materiálů a technik
|
DCV: doplnit si tempery
|
8. května – státní svátek
Mlatečková
|
Místo
pro vzkazy:
___________________________________________________________________________________________________
Datum:
_________________ Podpis žáka:
____________
Podpis rodičů:
__________________________
Čtení s
porozuměním:
Přečti si, ke každému řádku nakresli do rámečku
odpověď na otázku „Pro koho co mám?“ a pak každý řádek spoj
s odpovídajícím obrázkem:
pro Alici krabici,
pro psa Broka klobásu,
pro kanára ptačí zob.
Proč se říká, že hlad je nejlepší
kuchař?
Vysvětli:
Doplňovačka – jméno trpaslíka z pohádky O
Sněhurce: (tajenka je v prvním
sloupečku)
oděv
|
|||
balon
|
|||
část hlavy
|
|||
budova
|
|||
zmrzlá voda
|
|||
souhlas
|
Nakresli obrázek
k této pohádce:
Žádné komentáře:
Okomentovat