2. A Jméno: _______________
Co
tě čeká ve škole
|
Domácí
příprava
|
|
Český jazyk
|
Význam slov,
vyprávění
Vlastní jména
osob a zvířat, měst a obcí, hor
a řek
Abeceda
Druhy vět
Slovo, význam
slov
Slabika, dělení
slov
Samohlásky, dvojhlásky
Práce na
multimediální tabuli
Souhlásky,
slabikotvorné souhlásky
I,í/y,ý po
souhláskách
Český
jazyk – učebnice: do str. 123 –
zůstává
- Kde
píšeme písmeno „ě? – str.115
Čítanka:
Čtení do str. 113 - zůstává
- čtení s porozuměním – ověřování porozumění textu
Písanka:
- 2. díl
|
DCV :
1. DCV: příprava na písemnou práci
- v úterý – 23. 4.
2. DCV: str. 119/cv. 9 a) – napiš 3 větné celky
|
Matematika
|
Aplikace učiva 1.třídy
Soutěže a hry
Sčítání a
odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Zápis slovní
úlohy
Matematická
terminologie – str. 41
Matematické hry
Sčítání a
odčítání desítek do 100
Řešení příkladů
se závorkami
Sčítání a
odčítání do 100 bez přechodu desítky
Geometrie
Pracovní
sešit 2. díl:
- Sčítání a odčítání s přechodem
přes základ deset
- do str. 33
|
DCV:
1. DCV: příprava na písemnou práci
- ve čtvrtek – 25. 4.
2. DCV: označená cvičení v PS
|
Prvouka
|
Prvouka
– učebnice:
Ptáci a jejich hnízda, domácí
ptáci – str. 46 – 47
|Hospodářská zvířata - str. 48 - 49
Pracovní
list:
- na procvičování učiva (Jaro,
Opakování učiva – části těla, křížovky, doplňovačky…)
|
DCV: témata na procvičování – str. 43
|
Výtv. vých.
+
Prac. čin.
|
Motýl - zůstává
- práce se šablonou
- stříhání
|
DCV: přinést si nůžky, které stříhají J
Trénujte stříhání podle obrysu
– většina dětí neumí!
|
Děkuji za účast na třídní
schůzce a předem i za návrhy na tř. výlet, závěrečné posezení…apod.
<! 24. 4. – 4. - „McDonald´s
Cup“– kopaná – za třídu budou soutěžit tito žáci:
Kuderna, Kovář, Ryk, náhradník –
Leština, Jeništa – CHVÁLÍM předem J !
Tito
žáci musí mít ve středu s sebou věci na kopanou na ven!
Děkuji předem za spolupráci.
Mlatečková
|
Místo
pro vzkazy: ___________________________________
Datum:
_________________ Podpis žáka:
_____________
Podpis rodičů: __________________________
Třídní schůzka
16. 4. 2013
1 Zahájení
2 Informace
ze schůzky Klubu rodičů - p. Grundová
3 Týdenní plány:
- obsahuje informace k domácím úkolům -
obsahově – zůstává
- barvy do tiskárny – z peněz za sběr
- pokud dítě zapomene sešit, vypracuje úkol na
papír = splní úkol!
4 Hodnocení za 3. čtvrtletí –
- příprava na písemné práce
- lístečky se známkami (do ŽK)
5 Sběr (balíčky) – do konce
května
- pochvala: Zoubek, Langheinrich, Polenda,
Licková, Suchochleb, Slánský, Ryk – barvy do tiskárny – možnost zakoupení?
6 Nové hřiště – ne kopačky
7 opékání na Benediktu, posezení U Krokodýla … jiné nápady
8 Kázeň dětí – zhoršení! - výjezd do školy v přírodě – v tomto
šk. roce ne
9 Třídní výlet
- návrhy: Dinopark
10 Vyučující ve 3. třídě
- změny: v současnosti mám požadavek na
učení prvouky, Hv -Bandová, TV -
Odvárková
11 Hipodrom – zábavné dopoledne
12 Dotazníky pro rodiče – e-mail. adresy!
13 Den dětí – na
hřišti – stanoviště – čtvrtek 30. 5.
- individuálně – pátek 31. 5.
14. Školní
jarmark – 26. 6. Od 15:30 h – vystoupení – „animace“ básničky
-
výrobky z keramiky – k prodeji
15. Změny
adres, tel. čísel…, funkční telef. čísla – nutné!!!
16. Diskuse:
- Poděkování
rodičům za spolupráci, za různý materiál
17. Závěr
Příprava
na pololetní písemné práce
MATEMATIKA
1.
Příklady na sčítání a odčítání s přechodem desítky do 100, příklady se
závorkami (nejprve vypočítat závorku, potom zbývající)
2.
Porovnávání čísel – doplnit 3 možnosti, např. 53 > 25, 34, 7
3.
Slovní úloha (výpočet a odpověď)
4.
Časové údaje – den – hodiny – minuty…, např. Kolik minut má 1 h?
5.
Slovní úloha na logické myšlení – čtení s porozuměním
6.
Rýsování: přímá čára, body ležící X neležící na ní
ČESKÝ JAZYK
1.
Diktát
2.
Slova významem protikladná, např. světlý
- tmavý
3.
Slova podřazená – nadřazená - souřadná
4.
Doplň u/ú/ů
5.
Urči hláskovou a slabičnou stavbu slova („křížky+kroužky“, rozdělení slov čarou
na slabiky)
6.
Doplňování i,í/y,ý v měkkých/tvrdých slabikách
7.
Očíslování vět podle pořadí tak, aby text dával smysl
Žádné komentáře:
Okomentovat