2. A Jméno: _______________
Co
tě čeká ve škole
|
Domácí
příprava
|
|
Český jazyk
|
Význam slov,
vyprávění
Vlastní jména
osob a zvířat, měst a obcí, hor
a řek
Abeceda
Druhy vět
Slovo, význam
slov
Slabika, dělení
slov
Samohlásky, dvojhlásky
Práce na
multimediální tabuli
Souhlásky,
slabikotvorné souhlásky
I,í/y,ý po
souhláskách
Český
jazyk – učebnice: do str. 123
- Kde
píšeme písmeno „ě? – str.115
Čítanka:
Čtení do str. 113
- čtení s porozuměním – ověřování porozumění textu
Písanka:
- 2. díl
|
DCV :
1. DCV: str. 117/cv. 3 a) –
napiš do řádků pod sebe dvojice slov
2. DCV: str. 119/cv. 9 a) – napiš 3 větné celky
|
Matematika
|
Aplikace učiva 1.třídy
Soutěže a hry
Sčítání a
odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Zápis slovní
úlohy
Matematická
terminologie – str. 41
Matematické hry
Sčítání a
odčítání desítek do 100
Řešení příkladů
se závorkami
Sčítání a
odčítání do 100 bez přechodu desítky
Geometrie
Pracovní
sešit 2. díl:
- Sčítání a odčítání s přechodem
přes základ deset
- do str. 31
|
DCV:
1. DCV: označená cvičení v PS
|
Prvouka
|
Prvouka
– učebnice:
Proměny přírody na jaře – str. 43 – 45
Ptáci a jejich hnízda, domácí
ptáci – str. 46 - 47
Pracovní
list:
- na procvičování učiva
|
DCV: témata na procvičování – str. 43
|
Výtv. vých.
+
Prac. čin.
|
Motýl
- práce se šablonou
- stříhání
|
DCV: přinést si nůžky, které stříhají J
|
V pondělí 15. 4. –
kontrola ŽK – doplňte všechny chybějící podpisy, omluvenky…apod.
16. 4. – 4. Vyučovací
hodinu – „Šplhoun školy“ – soutěž ve šplhu – za třídu budou soutěžit tito
žáci:
Buchtelová, Červenková, Chudíková,
Kuderna, Kovář, Strýhal, náhradník - Ryk – CHVÁLÍM
předem J !
Tito
žáci musí mít v úterý s sebou úbor na cvičení!
Ve čtvrtek 18. 4. – třídní schůzka
– Prosím, přijďte všichni, musíme probrat důležité věci! PODEPIŠTE V ŽÁKOVSKÉ
KNÍŽCE, DĚKUJI.
Děkuji předem za spolupráci.
Mlatečková
|
Místo
pro vzkazy:
______________________________________________________________
Datum:
_________________ Podpis žáka:
__________________
Podpis rodičů: __________________________
Čtení s
porozuměním:
Modře podtrhni věty, v nichž je slovo „sýkora“:
Vlnovkou (červeně) podtrhni větu se slovem „jahody“:
Vyhledej čtyřslabičná slova a napiš s nimi větu:
Zeleně podtrhni věty, které mají jen 2 nebo 3 slova:
Žlutě podtrhni názvy mláďat:
Podtrhávej jednou čarou podle pravítka!
Zima, jaro, léto
Růžová žížala se ráda válí ve vodou nasáté
zemi mezi napadanými lupeny z keřů. Očima vesele koulí a hele, ona zívá.
Pomalu usíná. Je tu zima. Budou Vánoce.
Co
je zase tady, táto? To je, hochu, malá sýkora. Ta ráda něco zobe. Nasypeme jí
něco na mísu. Tiše, nebo se lekne a uletí! Sýkora doletí daleko. Zima jí
nevadí. A to nenosí čepici a ani rukavice.
Je tady jaro. Hurá! Všude se to zelená.
Malé kotě leze z boty u zápraží, house se batolí na trávě.
A co léto? To mám nejraději! Léto mi
donese jahody, koupání, prázdniny.
Co se děje po létě?
Napiš odpověď na poslední větu článku:
Procvičování
učiva:
Doplň: i,í/y,ý,
ů/ú, ě:
Ráno
Př_ _svitu se otevírá poup_
za poup_tem. Jako by se
v tráv_ rozsv_cela sv_-
t_lka. Jako by do n_
napršely b_lavé hv_zd_čk_. Od lesa zav_je
voňavý v_tř_k.
Na strom_ zazpívá p_n_ce: „Dět_, nesp_te!“ Prvn_ se
probud_ B_tuška. Otevře oč_ a
usm_je se. V_j_ř
slunečn_ch paprsk_ jí
m_kce pohlad_ tváře. B_tuška se rozeb_hne
za maminkou. Musí jí
pov_d_t, jak je na sv_t_ p_kn_!
Doplň počáteční písmena ve vlastních jménech, znaménko
na konci vět a do závorky napiš druh věty (O,T,P,R):
Školní výlet
_itko, probuď se_ ( )
Proč mě budíš, _ěrko_ ( )
Nechej mě ještě
spát_ ( )
Ty nevíš, proč tě budím _ ( )
Nevíš, že dnes jedeme
na hrad _arlštejn_ (
)
Nebo chceš zůstat
doma _ ( )
Jémine, to nechci _ ( )
_itka byla okamžitě
čilá _ ( )
Během chvilky běžela s
_ěrkou ke škole_ (
)
Žádné komentáře:
Okomentovat