2. A Jméno: _______________
Co
tě čeká ve škole
|
Domácí
příprava
|
|
Český jazyk
|
Význam slov,
vyprávění
Vlastní jména
osob a zvířat, měst a obcí, hor
a řek
Abeceda
Druhy vět
Slovo, význam
slov
Slabika, dělení
slov
Samohlásky, dvojhlásky
Práce na
multimediální tabuli
Souhlásky,
slabikotvorné souhlásky
I,í/y,ý po
souhláskách
Český
jazyk – učebnice: do str. 114
- Píšeme
dopis – str.109
- Co jsme se naučili –
procvičování učiva- str. 111
Čítanka:
Čtení do str. 106 - zůstává
- čtení s porozuměním – ověřování porozumění textu
Písanka:
- 2. díl – do str. 25
|
DCV :
1. DCV: str. 108/cv. 3 b),c) – města, která leží na Moravě, podtrhni
zeleně podle pravítka
2. DCV: str. 110/cv. 3 b)
|
Matematika
|
Aplikace učiva 1.třídy
Soutěže a hry
Sčítání a
odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Zápis slovní
úlohy
Matematická
terminologie – str. 41
Matematické hry
Sčítání a
odčítání desítek do 100
Řešení příkladů
se závorkami
Sčítání a
odčítání do 100 bez přechodu desítky
Geometrie
Pracovní
sešit 2. díl:
- Sčítání s přechodem přes
základ deset - do str. 21
- Odčítání s přechodem
přes základ deset – str. 22 - 24
|
DCV:
1. DCV: označená cvičení v PS
|
Prvouka
|
Prvouka
– učebnice:
Práce a volný čas, Suroviny a
výrobky – str. 41 - 42
Pracovní
list:
- na procvičování učiva
|
DCV: témata na procvičování – str. 43
|
Výtv. vých.
+
Prac. čin.
|
Paní Jaro –
dokončení
- malování temperami + koláž
|
DCV: přinést si různý materiál na koláž (podobně jako při tvorbě paní Zimy)
– někteří žáci neměli, mohou si přinést a „zachránit“ situaci J
|
Vzhledem k tomu, že
známky z písanky nezapisujeme do ŽK, podepište každou dvojstránku
v písance.
V pondělí 15. 4. –
kontrola ŽK – doplňte všechny chybějící podpisy, omluvenky…apod.
Mnoha dětem došly tempery
– prosím, optejte se svého dítka, jestli i jemu…a podle potřeby doplňte.
Děkuji předem za spolupráci.
Mlatečková
|
Místo pro vzkazy: ______________________________________________________________
Datum:
_________________ Podpis žáka:
___________________
Podpis rodičů:
__________________________
Mapa České republiky:
Vypiš z mapy České
republiky názvy: (S pomocí rodičů to
zvládneš i bez mapy!)
3 měst nebo obcí:
____________
3 řek: _____________________
3 pohoří:
__________________
Můžeš to zakreslit do „slepé“
mapy:
Spoj různými barvami dvojice, které k sobě patří:
(Do rámečku můžeš nakreslit některou
z pohádkových bytostí.)
Sněhurka Budulínek
Smolíček Mařenka
liška trpaslíci
drak slepička
Jeníček jelen
kohoutek Bajaja
Žádné komentáře:
Okomentovat