čtvrtek 24. listopadu 2011

Problém s chováním starších chlapců na toaletách

Informace ohledně problémů na chlapeckých toaletách:


 Dnes 23.11.2011 jsem podnikla putovní zjišťovací akci se skupinou chlapců po patře a několika "označeným" jsem řádně vyčinila. Také jsem požádala všechny třídní tříd na patře o spolupráci (především poučením o chování k menším dětem) s tím, že bude-li se situace ještě opakovat, budou následovat kázeňské postihy řešené přes ředitele školy a za účasti rodičů. Našim dětem jsem řekla, že při sebemenším problému mi to mají hned říct a hned budeme hledat viníka.
Tak uvidíme, jestli se situace uklidní.
(Jednoho "siláka" jsem úplně rozbrečela. Brrr, já umím být nepříjemná :)))!)
 
Přeji hezký den...
Mlatečková




/Pokud máte komentář, dotaz, připomínku k tomuto tématu - můžete se vyjádřit v komentáři pod tímto příspěvkem/

Žádné komentáře:

Okomentovat