Předměty | Co tě čeká ve škole | Domácí příprava |
Český jazyk | Přípravné období
Moje první psaní (MPP) ü psaní číslic Písanka 1 ü psaní podle předlohy Živá abeceda ü str. 34 – 35 - nácvik čtení slabik, odlišování krátkých X dlouhých slabik, anal.-synt. Cvičení, obrázkové čtení ü str. 36 - 39 - písmeno P,p, vyvození písmene – rozvoj slovní zásoby, uvědomování si hlásky ve slovech, čtení a práce s písmenky | Skládání slabik z písmen. Skládání slov ze slabik. Doplňovat písmenka podle učení, raději jedno napřed… Při psaní psacích písmen dětem neustále připomínejte, které tiskací písmeno píší, čím jsou si tvarově podobná… |
Matematika | Sčítání do 5
Matematika 1. díl ü str. 36 – 38 – č. 5, sčítání do 5, rozklad čísel ü str. 39 - „kontrolní cvičení“ | Pomozte dětem s psaním podle podložky… |
Prvouka | Na podzim
Já a můj svět ü Opakování | Povídejte si. |
Vv + Pč | Pohádková postava
| |
Poznámky | ü Od 21. listopadu (po tř. schůzkách) – známkování: 1 – 5. ü 16. 11. – třídní schůzka bude od 17:30 hod. (Podepište vzadu v ŽK, děkuji.) ü 17. 11. – st. svátek, 18. 11. – ředitelské volno – někteří nevyznačili požadavek na ŠJ. Předpokládám, že ji tedy nebudou potřebovat, stav jsem musela již nahlásit… ü Budete-li mít zájem o fotografie, vyplňte přiložený lístek a pošlete po dítěti do školy. ü Informace ke čtvrtletním písemným testům budou na stránkách třídy a v týd. plánu. ü Pro potřeby magistrátu: odstřihněte a vyplněné vlepte do (malého) notýsku. Děkuji. Užijte si volníčko, učte se jen maličko! J Mlatečková |
…………………………………………..……………..
Pro potřeby magistrátu: vyplňte a vlepte do (malého) notýsku:
1. Zda Vaše dítě používá školní autobus: ANO – NE
2. Dojíždí-li z jiné obce hromadnými prostředky: ANO – NE
3. Jména obcí, z kterých dojíždí: _____________________________________________
…………………………………………..……………..
M
1. Přiřazování číslic k obrázkům
2. Nakreslit symboly podle daného počtu (čísla), dokreslit do určitého počtu
3. Doplnit číslice do číselné řady
4. Porovnat čísla
5. Rozlišit geometrické obrazce
ČJ
1. Diktát písmen
2. Vyznačení délky slabik k obrázkům
3. Vyhledat písmenka ve slovech a vyznačit podle dané barvy (např. všechna M, m modře…)
4. Spojit obrázky s počátečními písmeny
5. Spojit dvojice malých a velkých tiskacích písmen
6. Doplnit písmena (pojmenování obrázků) do mřížky
Žádné komentáře:
Okomentovat