V podstatě jde o to, že u delších prací (více příkladů) je větší rozhraní pro určitou známku.
Proto může mít několik žáků stejnou známku, i když mají různý počet chyb.
Klasifikace podle bodového ohodnocení
Přiřazovací postup
|
12 bodů
|
13 bodů
|
14 bodů
| ||||||||
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
100%
|
91%
|
1
|
12
|
11
|
1
|
13
|
12
|
1
|
14
|
13
|
1
|
90%
|
71%
|
2
|
10
|
9
|
2
|
11
|
10
|
2
|
12
|
10
|
2
|
70%
|
41%
|
3
|
8
|
5
|
3
|
9
|
6
|
3
|
9
|
6
|
3
|
40%
|
21%
|
4
|
4
|
3
|
4
|
5
|
3
|
4
|
5
|
3
|
4
|
20%
|
0%
|
5
|
2
|
0
|
5
|
2
|
0
|
5
|
2
|
0
|
5
|
15 bodů
|
16 bodů
|
17 bodů
|
18 bodů
| ||||||||
Od:
|
Do:
|
Zn..
|
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
15
|
14
|
1
|
16
|
15
|
1
|
17
|
16
|
1
|
18
|
17
|
1
|
13
|
11
|
2
|
14
|
12
|
2
|
15
|
12
|
2
|
16
|
13
|
2
|
10
|
7
|
3
|
11
|
7
|
3
|
11
|
7
|
3
|
12
|
8
|
3
|
6
|
4
|
4
|
6
|
4
|
4
|
6
|
4
|
4
|
7
|
4
|
4
|
3
|
0
|
5
|
3
|
0
|
5
|
3
|
0
|
5
|
3
|
0
|
5
|
19 bodů
|
20 bodů
|
21 bodů
|
22 bodů
| ||||||||
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
Od:
|
Do:
|
Zn.:
|
19
|
18
|
1
|
20
|
18
|
1
|
21
|
19
|
1
|
22
|
20
|
1
|
17
|
14
|
2
|
18
|
15
|
2
|
18
|
15
|
2
|
19
|
16
|
2
|
13
|
8
|
3
|
14
|
9
|
3
|
14
|
9
|
3
|
15
|
9
|
3
|
7
|
4
|
4
|
8
|
5
|
4
|
8
|
5
|
4
|
8
|
5
|
4
|
3
|
0
|
5
|
4
|
0
|
5
|
4
|
0
|
5
|
4
|
0
|
5
|
Vysvětlivky:
ü 12 bodů = počet jevů, např. příkladů ve cvičení
ü Od – do = rozmezí bodového ohodnocení
ü Zn.: = známka
Pozor!
Čtvrtletní písemné práce jsou hodnoceny podle dané předlohy. Jsou stejné pro všechny třídy podle ročníků a je k nim určeno i hodnocení.
Žádné komentáře:
Okomentovat