Předměty
|
Co tě čeká ve škole
|
Domácí příprava
|
Český jazyk
|
Nová písmena – vyvozování abecedy, rozšiřování slovní zásoby, hry pro rozvoj zrakové
a sluchové percepce, cvičení dýchání, návyk na sluchovou
a zrakovou podobu slov, čtení s porozuměním
Písanka
4
ü psaní dle předpisu
Slabikář
·
opakování
písmen z Živé abecedy
+ písmenko T, t, J, j, Y, y, N, n, V, v , Z, z,
D, d, K, k, Š, š, R, r, dvojhlásky, C, c, H, h,
B, b, Č, č, Ž, ž, Ř, ř, Ch, ch
ü do str. 80
ü str. 78 – F, f
|
Žáci,
kteří neměli
dopsanou písanku,
odevzdají ji
po dokončení.
Zkoušejte průběžně
diktáty naučených písmenek, slabik a slov z nich poskládaných.
|
Matematika
|
Číselná řada do 20
·
jednotky a desítky
·
porovnávání
čísel
·
zápis čísel
·
rozklad čísel
na desítky a jednotky
·
znázorňování,
slovní úlohy
·
sčítání a
odčítání do 20 bez přechodu přes 10
Matematika2.
díl
ü do str. 55
ü str. 54 - 55 – kvádr, krychle
|
Číslice
do 20!
Kontrolujte správnost
zápisu čísel pod sebe – jednotky pod jednotky, desítky pod desítky – správný
návyk jim ušetří problémy v písemném sčítání a odčítání v budoucnu.
|
Prvouka
|
Orientace v čase
ü do str. 60
|
DCV: Doplnit str. 57,
včetně fotografie
(nebo nakreslit obrázek…)
*pokud neumí
učivo (z MŠ), naučit se vyjmenovat
Kdo má papírové
hodiny,
může si je přinést!
|
Vv + Pč
|
Kalendář - mezipředmětové vztahy
ü využití poznatků z prvouky
|
|
Poznámky
|
Vyplňte lístek pod
plánem – děkuji.
Informace
k průběhu, návrh na seznam věcí s sebou…- budou v plánu
příštího týdne. Všechny nápady a návrhy jsou vítány! J
Mlatečková
|
………………… Odstřihněte a
pošlete obratem do školy …………………
„Závazná
přihláška“ do ŠvP:
Prosím,
uveďte – kvůli ubytování a dalším organizačním záležitostem – reálný
údaj:
Jméno žáka/-yně : ________________
se účastní školy v přírodě (11. – 15. 6.
2012).
Datum:
________ Podpis zákon.
zástupce žáka: ________
Žádné komentáře:
Okomentovat