sobota 27. října 2012

Týdenní plán 23. 27.10 - 2.11.2012

2. A                     Jméno: _________________


Co tě čeká ve škole
Domácí příprava
Český jaz.
  • Význam slov, vyprávění
  • Vlastní jména osob a zvířat
  • Umíme napsat všechna písmenka
  • Práce na multimediální tabuli
Český jazyk – učebnice: do str. 41
- slohové úkoly
- procvičování abecedy
 Čítanka:
Čtení do str. 39
- obrázkové čtení
- přísloví
- rozšiřování slovní zásoby
- rýmy
- rébusy, hádanky, přesmyčky
Písanka:
Do str. 30
DCV :
1. – str. 35/cv. 13 seřaď podle abecedy první 3 řádky a napiš
2. – str. 40/cv. 4 a) – podle vzoru,b),c) -podtrhni podle pravítka zelenou gelovkou nebo pastelkou

Čítanka – do str. 39 – čtení s porozuměním (Ptejte se na obsah přečteného, vyhledávejte klíčová slova v textu, nechte převyprávět vlastními slovy text…)
Číst,číst,číst!!!
Psaní – učit se kontrolovat vlastní práci (zbytěčné chyby v přepisu)!
Matematika
  • Opakování učiva 1.třídy
  • Soutěže a hry
  • Zápis slovní úlohy
Pracovní sešit:
Sčítání a odčítání s výsledkem 14
- názorné manipulační činnosti
- počítání na počítadle
- znázorňování s vyznačením desítky
- rozklad čísel
- slovní úlohy
DCV:
- označená cvičení v PS
- Svět tvarů a čísel – zapíšeme si aktuálně do notýsku
Při řešení slovních úloh děláme:
1. Zápis slov. úlohy (klíčové      
     údaje)
2. Znázornění – puntíky
3. Příklad
4. Odpověď – odpovídáme slovy
    z otázky
Prvouka
Pracovní list:
Str. 10, 11
Prvouka – učebnice:
 Zelenina a její druhy – str. 14
- listová
- košťálová
- cibulová
- plodová
- kořenová
Stavba těla rostlin, funkce jednotlivých částí rostlin
Učivo zůstává z minulého týdne.
Výtv.vých.
+
Prac.čin.
Podzimní strom - dokončení
  • Práce s látkou
  • Práce s nůžkami, vystřihování, lepení
  • Kombinace výtv. a prac. technik
Poznámky
ü  Divadla rozmanitostí  - v pondělí  29. 10. na představení: Ať žijí duchové!
Půjdeme od 9. h, cena 50 Kč zůstává, děti si vezmou učivo na poslední dvě vyučovací hodinya svačinu.
Žáci, kteří do divadla nepůjdou, se  budou učit v jiné třídě (vezmou si učivo dle rozvrhu).
ü  Celoškolní projekt „S u p e r h v ě z d y“- děti si vybraly tyto osobnosti: K. Gotta a B. Špotákovou – mají shromažďovat materiály, obrázky, informace…v rámci tř. schůzek proběhne prezentace jejich práce.
Předem děkuji za spolupráci, pomoc dětem.
                                                                                                    Mlatečková



Nakresli  obrázek  ke knize, kterou  máš  nejraději:

Název knihy: ____________________________________________________

Autor: ____________________________________ (Kdo je autor? Nevíš-li, poraď se s rodiči.)

Ilustrace: ________________________________ (Kdo je ilustrátor? Nevíš-li, poraď se s rodiči.)

Žádné komentáře:

Okomentovat