2.
A Jméno:
Co tě čeká ve škole
|
Domácí příprava
|
|
Český
jazyk
|
Význam slov, vyprávění
Vlastní jména
osob a zvířat
Abeceda
Druhy vět
Slovo, význam
slov
Slabika, dělení
slov
Práce na multimediální
tabuli
Český jazyk
– učebnice: do str. 87
- Hlásky a písmena
- Samohlásky, ů/ú/u, značení
Čítanka:
Čtení do str. 81
- čtení s porozuměním –
ověřování porozumění textu
Písanka:
- 2. díl – do str. 10 -
zůstává
|
DCV :
1. DCV: str. 89/cv. 3 – doplň
samohlásky a slova napiš za sebou do
řádku, odděl čárkami, za posledním slovem čárku nedělej, vyznač samohlásky
kroužkem (ukázka v rámečku „Pamatuj si:“
Ověřování
porozumění textu - PL
|
Matematika
|
Aplikace učiva 1.třídy
Soutěže a hry
Sčítání a
odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Zápis slovní
úlohy
Matematická
terminologie – str. 41
Matematické hry
Sčítání a
odčítání desítek do 100
Řešení příkladů
se závorkami
Pracovní
sešit:
Číselná osa, porovnávání čísel, sčítání a odčítání bez
přechodu desítky do 100 - do str.
71
|
DCV:
1. DCV: označená cvičení v PS
Znát a umět aplikovat
(používat) matematické pojmy, včetně názvů geometrických útvarů a těles.
|
Prvouka
|
Prvouka –
učebnice:
Nemoc a úraz– str. 29 - 30
Pracovní
list:
- na procvičování učiva
|
DCV:
Náměty k opakování –
str. 31
|
Výtv.
vých.
+
Prac.
čin.
|
Sněhulák
- kombinování výtvarných
technik
- kombinování různých druhů
papíru (kancelářský, čtvrtka, vlnitý, pěnový…)
- zdobení různým drobným
materiálem
- prostřihávání
|
|
Od 2. pololetí budeme „soutěžit“ o Nejlepšího
čtenáře třídy .
Děti
dostanou desky na zakládání zápisků a obrázků k přečtené knížce a měly
by umět seznámit s knihou a stručně popovídat o obsahu v rámci
hodiny čtení..
Výběr
knížky je naprosto volný.
Záznam o knize by měl obsahovat: (návod je pouze
orientační, lze upravit podle uvážení)
Název
knihy:
Autor:
Ilustrátor:
Hlavní
postavy:
Stručný
obsah (v případě příběhů si vybrat „nej“ a popsat ho)
Hodnocení
– proč jsem si vybral/-a právě tuto knihu a co se mi líbilo nejvíce, případně
ponaučení…
Obrázek …
apod.
Mlatečková
|
Sdělění rodičů:
**************************
Ukázka záznamu četby:
Povídání
o pejskovi a kočičce
Hlavní postavy: pejsek, kočička
Obsah:
Pejsek a kočička měli u lesa svůj malý domeček a chtěli všechno dělat tak, jak to dělají velcí lidé,..
…uvede příběhy podle
jednotlivých kapitol knihy (nemusí psát všechny)
…vybere si nejoblíbenější a stručně příběh popíše
…připraví si ukázku z knihy, kterou přečte
dětem ve škole v hodině čtení
…může si k ukázce připravit otázky na
porozumění textu, nebo nějaký úkol…
…může si připravit omalovánku pro děti nebo je
naučit nakreslit (popsat) hlavní postavu (postavy)
Příklad: Omalovánka
s úkolem:
Napiš, jak se jmenoval příběh, ke kterému je
ilustrace:
Žádné komentáře:
Okomentovat