pondělí 4. února 2013

Týdenní plán 4.2 - 8.2 2013




2. A                  Jméno:


Co tě čeká ve škole
Domácí příprava
Český jazyk
 Význam slov, vyprávění
 Vlastní jména osob a zvířat
 Abeceda
 Druhy vět
 Slovo, význam slov
 Slabika, dělení slov
 Práce na multimediální tabuli
Český jazyk – učebnice: do str. 87  
- Hlásky a písmena
- Samohlásky, ů/ú/u, značení
Čítanka:
Čtení do str. 81
- čtení s porozuměním – ověřování porozumění textu
Písanka:
- 2. díl – do str. 10 - zůstává
DCV :
1. DCV: str. 89/cv. 3 – doplň samohlásky a slova  napiš za sebou do řádku, odděl čárkami, za posledním slovem čárku nedělej, vyznač samohlásky kroužkem (ukázka v rámečku „Pamatuj si:“
2. DCV: str. 90/cv. 8 a), b) - napiš




 Ověřování porozumění textu - PL
Matematika
 Aplikace  učiva 1.třídy
 Soutěže a hry
 Sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku
 Zápis slovní úlohy
 Matematická terminologie – str. 41
 Matematické hry
 Sčítání a odčítání desítek do 100
 Řešení příkladů se závorkami
Pracovní sešit:
Číselná osa, porovnávání čísel, sčítání a odčítání bez přechodu desítky do 100 - do str. 71
DCV:
1. DCV: označená cvičení v PS

Znát a umět aplikovat (používat) matematické pojmy, včetně názvů geometrických útvarů a těles.


Prvouka
Prvouka – učebnice:
Nemoc a úraz– str. 29 - 30
Pracovní list:
-  na procvičování učiva
DCV:
Náměty k opakování – str. 31
Výtv. vých.
+
Prac. čin.
 Sněhulák
- kombinování výtvarných technik
- kombinování různých druhů papíru (kancelářský, čtvrtka, vlnitý, pěnový…)
- zdobení různým drobným materiálem
- prostřihávání

 DCV: Pokud máte, přineste si korkový špunt vytvarovaný do špičky (nos sněhuláka), nebo cokoli, co by šlo použít místo toho (tvarovaný knoflík…), knoflíky, malou větvičku…apod.
Poznámky

Od 2. pololetí budeme  „soutěžit“ o   Nejlepšího čtenáře třídy .
Děti dostanou desky na zakládání zápisků a obrázků k přečtené knížce a měly by umět seznámit s knihou a stručně popovídat o obsahu v rámci hodiny čtení..
Výběr knížky je naprosto volný.
Záznam o knize by měl obsahovat: (návod je pouze orientační, lze upravit podle uvážení)
Název knihy:
Autor:
Ilustrátor:
Hlavní postavy:
Stručný obsah (v případě příběhů si vybrat „nej“ a popsat ho) 
Hodnocení – proč jsem si vybral/-a právě tuto knihu a co se mi líbilo nejvíce, případně ponaučení…     
Obrázek   … apod.        
 Mlatečková
                                                 
Sdělění rodičů:

**************************


Ukázka záznamu četby:
Povídání o pejskovi a kočičce

 Napsal a ilustroval: Josef Čapek
Hlavní postavy: pejsek, kočička

Obsah:
     Pejsek a kočička měli u lesa svůj malý domeček a chtěli všechno dělat tak, jak to dělají velcí lidé,..

uvede příběhy podle jednotlivých kapitol knihy (nemusí psát všechny)
…vybere si nejoblíbenější a stručně příběh popíše
…připraví si ukázku z knihy, kterou přečte dětem ve škole v hodině čtení
…může si k ukázce připravit otázky na porozumění textu, nebo nějaký úkol…
…může si připravit omalovánku pro děti nebo je naučit nakreslit (popsat) hlavní postavu (postavy)

Příklad: Omalovánka s úkolem:
Napiš, jak se jmenoval příběh, ke kterému je ilustrace:


 

Žádné komentáře:

Okomentovat