pondělí 6. května 2013

Týdenní plán 6. -10.5.2013

     2. A                   Jméno: _______________

Co tě čeká ve škole
Domácí příprava
Český jazyk
 - Význam slov, vyprávění
 - Vlastní jména osob a zvířat, měst a obcí, hor
a řek
 - Abeceda
 - Druhy vět
 - Slovo, význam slov
 - Slabika, dělení slov
 - Samohlásky, dvojhlásky
 - Práce na multimediální tabuli
 - Souhlásky, slabikotvorné souhlásky
 - I,í/y,ý po souhláskách
 - Slabičná a hlásková stavba slov s „ě“
Český jazyk – učebnice: do str. 128 - dokončení
- Co jsme se naučili – od str. 125
Čítanka:
Čtení do str. 125
- čtení s porozuměním – ověřování porozumění textu
- básnička zpaměti – ke Dni matek
Písanka:
- 2. díl
DCV :

1. DCV: str. 126/cv. 8 - napiš








2. DCV: do 9. 5. (čtvrtek) - naučit se zpaměti básničku  pro maminku
 – čítanka str. 125/Srdce pro maminku
Matematika
 Aplikace  učiva 1.třídy
 Soutěže a hry
 Sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku
 Zápis slovní úlohy
 Matematická terminologie – str. 41
 Matematické hry
 Sčítání a odčítání desítek do 100
 Řešení příkladů se závorkami
 Sčítání a odčítání do 100 s přechodem desítky
 Geometrie
Pracovní sešit 2. díl:
- Příprava na násobení, násobky dvou
- str. 39 - 41
DCV:

1. DCV: naučit se násobky dvou zpaměti

2. DCV: označená cvičení v PS






Prvouka
Prvouka – učebnice:
- str. 50 – 51
- str. 54 – náměty k opakování (otázky 1 – 20)
Pracovní list:
-  na procvičování učiva
DCV: přinést kytičku, travičku – ukázku jarních rostlin (může být vylisovaná)
Výtv. vých.
+
Prac. čin.
Motýl
- malování  temperami
- využití otiskování barev pro osově souměrné obrázky
- kombinace různých výtvarných materiálů a technik
DCV: doplnit si tempery
Poznámky

   8. května – státní svátek
 Mlatečková                                                                                                                                                                                



Místo pro vzkazy:
___________________________________________________________________________________________________

Datum: _________________                                   Podpis žáka: ____________

 Podpis rodičů: __________________________



Čtení s porozuměním:

Přečti si, ke každému řádku nakresli do rámečku odpověď na otázku „Pro koho co mám?“ a pak každý řádek spoj                       
s odpovídajícím obrázkem:
<!--[if !vml]--> <!--[endif]--> 



Pro tátu kravatu,
pro mámu smetanu,
pro Alici krabici,
pro psa Broka klobásu,
pro kanára ptačí zob.


Proč se říká, že hlad je nejlepší kuchař?
Vysvětli:

Doplňovačka – jméno trpaslíka z pohádky O Sněhurce:  (tajenka je v prvním sloupečku)

oděv



balon



část hlavy



budova



zmrzlá voda



souhlas




Nakresli obrázek  k této pohádce:



Žádné komentáře:

Okomentovat