pondělí 1. září 2014

Dotazníček




Malý rozhovor - představení nové paní učitelky


Toužila jste se od malička stát učitelkou?
Ano. Maminka byla učitelkou v mateřské škole a od dětství mě přitahovala práce s dětmi.


Baví Vás práce učitelky?
Ano, i když je to někdy hodně náročné, odměnou mi však jsou spokojené děti.


Proč jste si vybrala naší školu?
Jelikož jsem jí v dětství navštěvovala, tak jsem se na ní moc těšila.


Jak se Vám líbí naše škola?
Líbí se mi a moc, za ta léta se výrazně změnila k lepšímu.

Jaký předmět máte nejraději?
Nejraději mám matematiku.

Víte o nějaké přezdívce, kterou Vám děti dali?
Karkulka. Protože jsem se za svobodna jmenovala Červená.


Máte nějaké děti? Kolik je jim let, jak se jmenují?
Ano, dvě dcerky, Adélku (4 roky) a Terezku (8 let).


Máte nějaké zvířátko?
Ne, manžel si ho nepřál.


Na jaké zvíře se musíte podívat v každé Zoo?
Vždy v ZOO s dětmi zavítáme za opicemi a tygry.

Co děláte nerada?
Žehlím. :-)

Čtete ráda? Jaká je Vaše rozečtená kniha - Jakou čtete Vašim holčičkám? 
I když není mnoho času, občas si ráda něco přečtu. Holčičky milují české pohádky a dětskou encyklopedii.


K jaké knize se nejraději vracíte? Jakou knihu si pamatujete z dětství?
Děti z Bullerbynu, pohádky od Boženy Němcové.


Jaký je Váš životní cíl?
Žít tak, abych se za sebe nemusela stydět.


Nejoblíbenější přísloví - motto?
Slabý ten, kdo v sebe ztratil víru a malý ten, kdo malý má jen cíl...


Místo, které máte nejraději?
Nejraději mám ráda Litoměřicko, kde máme chalupu, kde trávím veškerý volný čas. 

 Kam by jste se jednou chtěla podívat?
Ráda bych se podívala do Paříže.


Třídíte odpad?
Ano, snažím se.


Jste pro ekologii? Plánujete nějaké eko-projekty??
Ano. 


Co se Vám vybaví při slovech: pampeliška, pavouk, červená :-D 
Sluníčko, leknutí se, jméno za svobodna…


VYBERTE:
kočka - pes
Kočka. Kočičky mám moc ráda.
zima - teplo
Teplo, rozhodně, venku je zrovna pěkná zima… :-)
oheň - voda
Voda, jsem narozená ve znamení ryb.
modrá - růžová
Modrá je dobrá… ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat