1.A Jméno:___________
Předměty | Co tě čeká ve škole | Domácí příprava |
Český jazyk | Nová písmena – vyvozování abecedy, rozšiřování slovní zásoby, hry pro rozvoj zrakové a sluchové percepce, cvičení dýchání
obrázků to vhodné, dokresluje obrázky)
Ø skládané z písmen Ø psané psacím písmen Písanka 2 ü psaní dle předpisu (do str. 30 – ve škole + DCV – zůstává dokončení) ü + str. 31, 32 – d, S ü přepisy = přepisování tiskacího písma do psací podoby Slabikář · opakování písmen z Živé abecedy + písmenko T, t, J, j, Y, y, N, n, V, v , Z, z ü do str. 35 – procvičování učiva ü str. 32 – písmenko D, d, básnička zpaměti, ü str. 35 – píšeme dopis | Učte psát tečky, čárky, kroužky, později i háčky nad písmenky HNED po dokončení toho písmenka nad které patří, NE až po dopsání slova nebo věty! Děti na to hodně zapomínají a správnost samozřejmě ovlivňuje hodnocení práce. DCV: psaní do písanky – aktuálně označíme Některá cvičení ve Slabikáři vynecháváme (podle toho, zda známe/neznáme, např. psací tvary písmen) Děti, které chyběly, měly by si postupně doplnit úkoly i ve Slabikáři podle návodů při dolním okraji stránek a psaní v písance. DCV: na čtvrtek – přinést si dopisní papír a obálku, nejlépe s předtištěnými řádky, ale bez obrázků. (Případně nalinkovat bílou dopisní soupravu…děkuji.) Doplňte písmenka do desek. |
Matematika | Sčítání a odčítání do 8
Matematika2. díl ü str. 4 – 5 – pohyb ve čtvercové síti | Zůstává: Příklady k dominovým kartám. Počítání zpaměti, bez písemné předlohy. Orientaci v prostoru – na stránce, v tabulce, na číselné ose, ve čtvercové síti … Zkoušejte odbourávat počítání na prstech… O x více/o x méně Nejprve musí mít stejně, potom o x více nebo o x méně. Psaní do sešitu – příklady podle předložky. |
Prvouka | Člověk a jeho zdraví ü str. 42 – Nemoc/úraz – procvičování učiva ü str. 43 - opakování | DCV na středu 8. 2.: str. 42 – vystřihnout, nalepit. Str. 43 budeme dělat ve škole, nevyplňujte! |
Vv + Pč | Dopis – obrázkové psaní ü mezipředmětové vztahy => Čj | |
Poznámky | Žáci, kteří chybí dlouhodobě a mají hodně doplňování učiva, dodělávají si ho postupně ! Týká se to všech předmětů, aktuálně také matematiky – 1.dílu, potom mi ji odevzdají ke kontrole. Hodně dětí nemá dodělné úkoly v prvouce… Záložky, které jsme si nakreslili, se nám povedly, proto je nechám zalaminovat a budeme je používat ve Slabikáři. Mlatečková |
Žádné komentáře:
Okomentovat