pondělí 6. února 2012

Týdenní plán - týden 06. 6.2 - 10.2. 2012


1.A                   Jméno:___________
Předměty
Co tě čeká ve škole
Domácí příprava

Český jazyk
Nová písmena – vyvozování abecedy, rozšiřování slovní zásoby, hry pro rozvoj zrakové a sluchové percepce, cvičení dýchání
  • práce na multimediální tabuli – s učebnicí
  • cvičení paměti a pozornosti, hry, soutěže, dramatizace …
  • hry s písmenky a se slovy, analyticko-syntetická cvičení, obrázkové čtení,
  • čtení s porozuměním (=vybírá z textu nebo
      obrázků to vhodné, dokresluje obrázky)
  • diktáty slabik a krátkých slov:
Ø  skládané z písmen
Ø  psané psacím písmen
Písanka 2
ü  psaní dle předpisu (do str. 30 – ve škole + DCV – zůstává dokončení)
ü  + str. 31, 32 – d, S
ü  přepisy = přepisování tiskacího písma do psací podoby
Slabikář
·         opakování písmen z Živé abecedy
               + písmenko T, t, J, j, Y, y, N, n, V, v , Z, z
ü  do str. 35 – procvičování učiva
ü  str. 32 – písmenko  D, d, básnička zpaměti,
ü  str. 35 – píšeme dopis



Učte  psát tečky, čárky, kroužky,
 později i háčky nad písmenky HNED po dokončení toho písmenka  nad  které patří, NE až po dopsání slova nebo věty!
Děti na to hodně zapomínají a správnost samozřejmě ovlivňuje hodnocení práce.

DCV: psaní do písanky – aktuálně označíme

Některá cvičení ve Slabikáři
vynecháváme
(podle toho, zda známe/neznáme, např.
psací tvary písmen)

Děti, které chyběly, měly by si
postupně
doplnit úkoly i ve Slabikáři podle návodů při dolním okraji stránek
a psaní v písance.

DCV: na čtvrtek – přinést si dopisní papír
 a obálku, nejlépe s předtištěnými řádky, ale bez obrázků.
(Případně nalinkovat bílou dopisní soupravu…děkuji.)

Doplňte písmenka do desek.
Matematika
Sčítání a odčítání do  8
  • orientace na číselné ose, přiřazování, porovnávání čísel
  • tvoření jednoduchých slovních úloh
  • o x více / o x méně
  • orientace ve čtvercové síti
Matematika2. díl
ü  str. 4 – 5 – pohyb ve čtvercové síti
Zůstává:
Příklady k dominovým kartám.
Počítání zpaměti, bez písemné předlohy.
Orientaci v prostoru – na stránce, v tabulce, na číselné ose, ve čtvercové síti …
Zkoušejte odbourávat počítání na prstech…
O x více/o x méně
Nejprve musí mít stejně, potom o x více nebo o x méně.
Psaní do sešitu – příklady podle předložky.

Prvouka
Člověk a jeho zdraví
ü  str. 42 – Nemoc/úraz – procvičování učiva
ü  str. 43 - opakování
DCV na středu 8. 2.: str. 42 – vystřihnout, nalepit.
Str. 43 budeme dělat ve škole, nevyplňujte!
Vv + Pč
Dopis – obrázkové psaní
ü  mezipředmětové vztahy => Čj
Poznámky
      
        Žáci, kteří chybí dlouhodobě a mají hodně doplňování učiva, dodělávají si ho postupně !
          Týká se to všech předmětů, aktuálně také matematiky – 1.dílu, potom mi ji odevzdají ke kontrole.
Hodně dětí nemá dodělné úkoly v prvouce…
        Záložky, které jsme si nakreslili, se nám povedly, proto je nechám zalaminovat
a budeme je používat ve Slabikáři. 
                                                                               Mlatečková

Žádné komentáře:

Okomentovat