pondělí 22. dubna 2013

Týdenní plán 22. - 26.4.2013

     2. A                Jméno: _______________

Co tě čeká ve škole
Domácí příprava
Český jazyk
 Význam slov, vyprávění
 Vlastní jména osob a zvířat, měst a obcí, hor
a řek
 Abeceda
 Druhy vět
 Slovo, význam slov
 Slabika, dělení slov
 Samohlásky, dvojhlásky
 Práce na multimediální tabuli
 Souhlásky, slabikotvorné souhlásky
 I,í/y,ý po souhláskách
Český jazyk – učebnice: do str. 123 – zůstává
- Kde píšeme písmeno „ě? – str.115
Čítanka:
Čtení do str. 113 - zůstává
- čtení s porozuměním – ověřování porozumění textu
Písanka:
- 2. díl
DCV :

1. DCV: příprava na písemnou práci
- v úterý – 23. 4.
2. DCV: str. 119/cv. 9 a) – napiš 3 větné celky








Matematika
 Aplikace  učiva 1.třídy
 Soutěže a hry
 Sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku
 Zápis slovní úlohy
 Matematická terminologie – str. 41
 Matematické hry
 Sčítání a odčítání desítek do 100
 Řešení příkladů se závorkami
 Sčítání a odčítání do 100 bez přechodu desítky
 Geometrie
Pracovní sešit 2. díl:
- Sčítání a odčítání s přechodem přes základ deset
 - do str. 33
DCV:

1. DCV: příprava na písemnou práci
- ve čtvrtek – 25. 4.
2. DCV: označená cvičení v PS






Prvouka
Prvouka – učebnice:
Ptáci a jejich hnízda, domácí ptáci – str. 46 – 47
|Hospodářská zvířata  - str. 48 - 49
Pracovní list:
-  na procvičování učiva (Jaro, Opakování učiva – části těla, křížovky, doplňovačky…)
DCV: témata na procvičování – str. 43
Výtv. vých.
+
Prac. čin.
Motýl - zůstává
- práce se šablonou
- stříhání
DCV: přinést si nůžky, které stříhají J
 Trénujte stříhání podle obrysu – většina dětí neumí!
Poznámky

 Děkuji za účast na třídní schůzce a předem i za návrhy na tř. výlet, závěrečné posezení…apod.
<! 24. 4. – 4. - „McDonald´s Cup“– kopaná – za třídu budou soutěžit tito žáci:
         Kuderna, Kovář, Ryk, náhradník – Leština, Jeništa – CHVÁLÍM předem J !
Tito žáci musí mít ve středu s sebou věci na kopanou na ven!
Děkuji předem za spolupráci.  
 Mlatečková                                                                                                                                                                                


Místo pro vzkazy: ___________________________________

Datum: _________________                     Podpis žáka: _____________

Podpis rodičů: __________________________



Třídní schůzka 16. 4. 2013
1 Zahájení 
2 Informace ze schůzky Klubu rodičů - p. Grundová
3 Týdenní plány:
 - obsahuje informace k domácím úkolům - obsahově – zůstává
 - barvy do tiskárny – z peněz za sběr
 - pokud dítě zapomene sešit, vypracuje úkol na papír = splní úkol!
4 Hodnocení za 3. čtvrtletí
 - příprava na písemné práce
 - lístečky se známkami (do ŽK)
5 Sběr (balíčky) – do konce května
 - pochvala: Zoubek, Langheinrich, Polenda, Licková, Suchochleb, Slánský, Ryk – barvy do tiskárny – možnost zakoupení?
6 Nové hřiště – ne kopačky
7 opékání na Benediktu, posezení U Krokodýla … jiné nápady
8 Kázeň dětí – zhoršení! - výjezd do školy v přírodě – v tomto šk. roce ne
9 Třídní výlet
 - návrhy: Dinopark
10 Vyučující ve 3. třídě
 - změny: v současnosti mám požadavek na učení prvouky, Hv  -Bandová, TV - Odvárková
11 Hipodrom – zábavné dopoledne
12 Dotazníky pro rodiče – e-mail. adresy!
13 Den dětí – na hřišti – stanoviště – čtvrtek 30. 5.
              - individuálně – pátek 31. 5.
14.          Školní jarmark – 26. 6. Od 15:30 h – vystoupení – „animace“ básničky
                                                                  - výrobky z keramiky – k prodeji
15.          Změny adres, tel. čísel…, funkční telef. čísla – nutné!!!
16.          Diskuse:
 - Poděkování rodičům za spolupráci, za různý materiál
17.          Závěr


Příprava na pololetní písemné práce
MATEMATIKA
1. Příklady na sčítání a odčítání s přechodem desítky do 100, příklady se závorkami (nejprve vypočítat závorku, potom zbývající)
2. Porovnávání čísel – doplnit 3 možnosti, např. 53 > 25, 34, 7
3. Slovní úloha (výpočet a odpověď)
4. Časové údaje – den – hodiny – minuty…, např. Kolik minut má 1 h?
5. Slovní úloha na logické myšlení – čtení s porozuměním
6. Rýsování: přímá čára, body ležící X neležící na ní

ČESKÝ JAZYK
1. Diktát
2. Slova významem protikladná, např.  světlý - tmavý
3. Slova podřazená – nadřazená - souřadná
4. Doplň  u/ú/ů
5. Urči hláskovou a slabičnou stavbu slova („křížky+kroužky“, rozdělení slov čarou na slabiky)
6. Doplňování i,í/y,ý v měkkých/tvrdých slabikách
7. Očíslování vět podle pořadí tak, aby text dával smysl


Žádné komentáře:

Okomentovat