pondělí 15. dubna 2013

Týdenní plán 15. - 19.4.2013

 2. A                    Jméno: _______________

Co tě čeká ve škole
Domácí příprava
Český jazyk
 Význam slov, vyprávění
 Vlastní jména osob a zvířat, měst a obcí, hor
a řek
 Abeceda
 Druhy vět
 Slovo, význam slov
 Slabika, dělení slov
 Samohlásky, dvojhlásky
 Práce na multimediální tabuli
 Souhlásky, slabikotvorné souhlásky
 I,í/y,ý po souhláskách
Český jazyk – učebnice: do str. 123
- Kde píšeme písmeno „ě? – str.115
Čítanka:
Čtení do str. 113
- čtení s porozuměním – ověřování porozumění textu
Písanka:
- 2. díl
DCV :
1. DCV: str. 117/cv. 3 a)  – napiš do řádků pod sebe dvojice slov

2. DCV: str. 119/cv. 9 a) – napiš 3 větné celky







Matematika
 Aplikace  učiva 1.třídy
 Soutěže a hry
 Sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku
 Zápis slovní úlohy
 Matematická terminologie – str. 41
 Matematické hry
 Sčítání a odčítání desítek do 100
 Řešení příkladů se závorkami
 Sčítání a odčítání do 100 bez přechodu desítky
 Geometrie
Pracovní sešit 2. díl:
- Sčítání a odčítání s přechodem přes základ deset
 - do str. 31
DCV:
1. DCV: označená cvičení v PS






Prvouka
Prvouka – učebnice:
Proměny přírody na jařestr. 43 – 45
Ptáci a jejich hnízda, domácí ptáci – str. 46 - 47
Pracovní list:
-  na procvičování učiva
DCV: témata na procvičování – str. 43
Výtv. vých.
+
Prac. čin.
Motýl
- práce se šablonou
- stříhání
DCV: přinést si nůžky, které stříhají J

Poznámky

 V pondělí 15. 4. – kontrola ŽK – doplňte všechny chybějící podpisy, omluvenky…apod.
 16. 4. – 4. Vyučovací hodinu – „Šplhoun školy“ – soutěž ve šplhu – za třídu budou soutěžit tito žáci:
         Buchtelová, Červenková, Chudíková, Kuderna, Kovář, Strýhal, náhradník - Ryk – CHVÁLÍM předem J !
Tito žáci musí mít v úterý s sebou úbor na cvičení!
 Ve čtvrtek 18. 4. – třídní schůzka – Prosím, přijďte všichni, musíme probrat důležité věci! PODEPIŠTE V ŽÁKOVSKÉ KNÍŽCE, DĚKUJI.
Děkuji předem za spolupráci. 
Mlatečková                                                                                                                                                                              

   

Místo pro vzkazy:
______________________________________________________________

Datum: _________________                     Podpis žáka: __________________

 Podpis rodičů: __________________________



Čtení s porozuměním:
Modře podtrhni věty, v nichž je slovo „sýkora“:
Vlnovkou (červeně) podtrhni větu se slovem „jahody“:
Vyhledej čtyřslabičná slova a napiš s nimi větu:


 Zeleně podtrhni věty, které mají jen 2 nebo 3 slova:
Žlutě podtrhni názvy mláďat:
Podtrhávej jednou čarou podle pravítka!

     Zima, jaro, léto
     Růžová žížala se ráda válí ve vodou nasáté zemi mezi napadanými lupeny z keřů. Očima vesele koulí a hele, ona zívá. Pomalu usíná. Je tu zima. Budou Vánoce.
Co je zase tady, táto? To je, hochu, malá sýkora. Ta ráda něco zobe. Nasypeme jí něco na mísu. Tiše, nebo se lekne a uletí! Sýkora doletí daleko. Zima jí nevadí. A to nenosí čepici a ani rukavice.
     Je tady jaro. Hurá! Všude se to zelená. Malé kotě leze z boty u zápraží, house se batolí na trávě.
     A co léto? To mám nejraději! Léto mi donese jahody, koupání, prázdniny.
     Co se děje po létě?
Napiš odpověď na poslední větu článku:



Procvičování učiva:

Doplň: i,í/y,ý,  ů/ú, ě:

Ráno

Př_    _svitu se otevírá  poup_   za  poup_tem. Jako by se v tráv_   rozsv_cela   sv_-
t_lka. Jako by do n_  napršely  b_lavé   hv_zd_čk_. Od lesa  zav_je  voňavý  v_tř_k.
Na strom_    zazpívá  p_n_ce: „Dět_, nesp_te!“ Prvn_   se  probud_   B_tuška. Otevře oč_   a  usm_je  se.  V_j_ř   slunečn_ch  paprsk_  jí  m_kce  pohlad_  tváře. B_tuška se  rozeb_hne  za  maminkou. Musí  jí  pov_d_t, jak je na  sv_t_    p_kn_!

Doplň počáteční písmena ve vlastních jménech, znaménko na konci vět a do závorky napiš druh věty (O,T,P,R):

Školní výlet

_itko, probuď se_ (  )
Proč  mě  budíš, _ěrko_ (  )
Nechej  mě  ještě  spát_ (  )
Ty nevíš, proč tě budím _ (  )
Nevíš, že  dnes  jedeme  na  hrad   _arlštejn_ (  )
Nebo  chceš  zůstat  doma _ (  )
Jémine, to  nechci _ (  )
_itka  byla  okamžitě  čilá _ (  )

Během  chvilky běžela  s  _ěrkou  ke  škole_ (  )

Žádné komentáře:

Okomentovat