pondělí 8. dubna 2013

Týdenní plán 8. - 12.4.2013

     2. A                          Jméno: _______________

Co tě čeká ve škole
Domácí příprava
Český jazyk
 Význam slov, vyprávění
 Vlastní jména osob a zvířat, měst a obcí, hor
a řek
 Abeceda
 Druhy vět
 Slovo, význam slov
 Slabika, dělení slov
 Samohlásky, dvojhlásky
 Práce na multimediální tabuli
 Souhlásky, slabikotvorné souhlásky
 I,í/y,ý po souhláskách
Český jazyk – učebnice: do str. 114
- Píšeme dopis – str.109
- Co jsme se naučili – procvičování učiva- str. 111
Čítanka:
Čtení do str. 106 - zůstává
- čtení s porozuměním – ověřování porozumění textu
Písanka:
- 2. díl – do str. 25
DCV :
1. DCV: str. 108/cv. 3 b),c) – města, která leží na Moravě, podtrhni zeleně podle pravítka

2. DCV: str. 110/cv. 3 b)







Matematika
 Aplikace  učiva 1.třídy
 Soutěže a hry
 Sčítání a odčítání do 20 s přechodem přes desítku
 Zápis slovní úlohy
 Matematická terminologie – str. 41
 Matematické hry
 Sčítání a odčítání desítek do 100
 Řešení příkladů se závorkami
 Sčítání a odčítání do 100 bez přechodu desítky
 Geometrie
Pracovní sešit 2. díl:
- Sčítání s přechodem přes základ deset - do str. 21
- Odčítání s přechodem přes základ deset – str. 22 - 24
DCV:
1. DCV: označená cvičení v PS






Prvouka
Prvouka – učebnice:
Práce a volný čas, Suroviny a výrobky  – str. 41 - 42
Pracovní list:
-  na procvičování učiva
DCV: témata na procvičování – str. 43
Výtv. vých.
+
Prac. čin.
Paní Jaro – dokončení
- malování temperami + koláž
DCV: přinést si různý materiál na koláž (podobně jako při tvorbě paní Zimy) – někteří žáci neměli, mohou si přinést a „zachránit“ situaci J
Poznámky

 Vzhledem k tomu, že známky z písanky nezapisujeme do ŽK, podepište každou dvojstránku v písance.
 V pondělí 15. 4. – kontrola ŽK – doplňte všechny chybějící podpisy, omluvenky…apod.
 Mnoha dětem došly tempery – prosím, optejte se svého dítka, jestli i jemu…a podle potřeby doplňte.
Děkuji předem za spolupráci. 
Mlatečková 





 

Místo pro vzkazy: ______________________________________________________________
Datum: _________________                                   Podpis žáka: ___________________

 Podpis rodičů: __________________________



Mapa České republiky:

Vypiš z mapy České republiky názvy: (S pomocí rodičů to zvládneš i bez mapy!)


3 měst nebo obcí: ____________
3 řek: _____________________
3 pohoří: __________________

Můžeš to zakreslit do „slepé“ mapy:
 

Spoj různými barvami dvojice, které k sobě patří:
(Do rámečku můžeš nakreslit některou z pohádkových bytostí.)

Sněhurka                         Budulínek  
Smolíček                       Mařenka
liška                              trpaslíci             
drak                              slepička
Jeníček                          jelen

kohoutek                       Bajaja

Žádné komentáře:

Okomentovat