úterý 29. září 2015

Dotazníček - Mgr. Jitka Pelikánová

Dotazník


- Toužila jste se od malička stát učitelkou?
Jasně - maminka byla též učitelka. Již od mala jsem měla jasno...


- Baví Vás práce učitelky?
Ano - velmi. Mám ráda práci s dětmi.


Jaký předmět učíte nejraději?
Rozhodně francouzštinu - mám velký vztah k Francii.


- Víte o nějaké přezdívce, kterou Vám děti daly?
O ničem nevím, ale vzhledem k mému příjmení - myslím, že se přezdívka nabízí sama.


- Máte doma nějaké zvířátko?
Ano, máme morče.


- Na jaké zvíře se musíte podívat v každé Zoo?
Určitě na kolegy pelikány :-)


- Co děláte nerada?
Asi jako většina lidí, hrozně nerada žehlím.


- Čtete ráda? Jaká je Vaše rozečtená kniha? 
Čtu velice ráda, bohužel mi na knihy nezbývá tolik času kolik bych si představovala. Jsem maminka, momentálně převládá dětská literatura.


- Jakou knihu si pamatujete z dětství?
Jako malá jsme měla velice ráda Robinsonku nebo Honzíkovu cestu.


- Jaký je Váš životní cíl?
Mít zdravou a šťastnou rodinu.


- Nejoblíbenější přísloví - motto?
Zrovna mě nic nenapadá.....  
Řekla bych od Jana Wericha:
"Mít rád lidi a milovat lidi to je celé tajemství a snad jediný recept na štěstí."


- Místo, které máte nejraději?
Jak jsem zmínila miluji Francii, učím francouzský jazyk proto je má volba jasná: Paříž, Provence


- Kam by jste se jednou chtěla podívat?
Asi do Karibiku... azurové moře; dlouhé zlaté pláže; palmy; slunce.....


- Třídíte odpad?
Základní odpad třídím - papír, plast, sklo


- Jste pro ekologii? Plánujete nějaké eko-projekty??
Samozřejmě, člověk se musí chovat ekologicky, když ne kvůli sobě, tak kvůli svým dětem. Letošní školní rok nechystáme žádné ekologické projekty, letos se budeme věnovat charitativním projektům, uvidíme v dalších letech..


- Co se Vám vybaví při slovech: pampeliška, pavouk, červená :-D 
pampeliška - letní sluníčko
pavouk - určitě Ferda (to byl náš sklípkan)
červená - radost 


- VYBERTE:
kočka - pes
pes 

zima - teplo
teplo 

oheň - voda
voda 

modrá - růžová
růžovka 

Žádné komentáře:

Okomentovat